joi, 17 decembrie 2015

Cum a fost la Dichisar

La prima participare la Dichisar mi-a plăcut.Acest eveniment a avut loc între 12-13 decembrie la Impact Hub București, fiind organizat de cei de la Breslo. 


 Este adevărat că este și o diferență majoră între târgurile de profil din Timișoara și cele din București, și nu neapărat datorită organizării care și aici (în Timișoara), este destul de bine făcută. Schimbarea vine de la publicul care știe exact ce vrea când se prezintă la un astfel de târg și care apreciază foarte mult lucrurile făcute în serie mică, de tinerii designeri aflați la început de drum. Ei nu caută lucruri ieftine, ci lucruri deosebite pe care fiecare dintre creatori le face cât de bine poate și pe care le prezintă într-un mod diferit față de magazine, mall sai alte locații.

Asta am făcut și eu, și am prezentat iile mele tricotate într-o gamă variată de culori, în premieră (încă nu erau postate în magazinul on-line) pentru a le oferi pe lângă variantele deja cunoscute, și variantele nou- nouțe. (chiar au fost nou-nouțe, le-am finisat cu câteva ore înainte de plecarea cu trenul spre București). Au fost foarte apreciale și s-au vândut în câteva ore. Pe lângă acestea, am fost pregătită și cu alte produse călduroase tricotate și cu multe alte cadouri de iarnă. 

Fotografii despre cum a fost la Dichisar găsești aici: album foto

Iar în continuare vă prezint câteva fotografii de la standul Onibon.  Sper că ne vom revedea în februarie dragă Dichisar. 








Niciun comentariu: